Amcar Gjøvik

gacc@gacc.no

Heading Treffliste 2020

Klubben holdes stengt fram til påske. Ref. pressemelding fra kommunen pr 11. mars 2020. Hilsen styret.

Informasjon fra kommunene:

Klubbinfo fra AMCAR

Vi er inne i en utfordrende tid for frivilligheten, hvor det kan være vanskelig å vurdere hva som er det riktige å gjøre i forhold til klubbdrift og aktiviteter. Det er lett å henstille alle til å følge myndighetenes råd og pålegg. Men noen ganger gir de rom for fortolkning og vurdering. AMCAR ønsker derfor å gi dere noen retningslinjer å vurdere ut fra. Det er viktig å presisere at forholdene i landet utvikler seg raskt fra dag til dag. Våre innspill vil derfor bare gjelde til myndighetene endrer retningslinjer som gir rom for nye vurderinger.

Info til AMCAR-tilsluttede klubber.

IF LMK-forsikring

Utviklingen rundt Corona-viruset påvirker også IF. LMK har et dedikert nummer for LMK-Forsikringen: 21 49 50 37. Det er p.t. redusert bemanning også hos IF, og det henstilles derfor om at henvendelsene fortrinnsvis rettes pr. epost.

Adressen er lmk@if.no, og henvendelsene vil bli besvart så snart som mulig.

www.lmk.no

Vi inviterer til:
Villasentreffet2020

Årsmøtet ble avholdt tirsdag 20. mars i klubbens lokaler, med gjennomgang av årsrapport og økonomi for 2017. Valg av nytt styre: Joakim, Øystein, Jon Terje og Øyvind takkes for innsatsen i styret, og Runar, Tore, Kent og Torbjørn ønskes velkommen inn i styret for 2 år. Geir Olav, Wiggo, Lill, Gynter og Harald fortsetter i sine verv.