|
* * * * * * * * * * * * * * * *
13. juni kl 10-15: "Herrer i gir" på CC-Gjøvik. Klubbens medlemmer er invitert til å stille ut biler. Ta med bilen, gjør et godt kjøp eller ta en bilprat.
* * * *
TrevatnTreffet lørd 20. juni kl 10 og ut dagen.
*****
Husk påmelding til 50-års-jubileumsfesten innen 20. juni (ny siste frist).
* * * * * * * * * * * * * * * *
Støtt Gjøvik Amcar club ved å velge klubben som din Grasrotmottaker.
* * * * *
Noe du synes vi har glemt? Send en epost til adressen du finner øverst på nettsiden.
* * * * *
Vi anbefaler en tur til Fjordgløtt kafé på Eina hver fredag kl 18.
Vi anbefaler en tur til EAC bilhistorisk senter på Sørum. www.eightamcars.no Dette er gratisreklame :)
|